پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات پوریا

کلاس ششم

1394/5/28 19:27
نویسنده : پوریا
452 بازدید
اشتراک گذاری

این مدت به علت نقل مکان به خانه جدید اینترنت نداشتم و وبلاگ هم بدون مطلب موند و البته اتفاق های زیادی هم افتاده !!!!!!مهم تر از همه اینکه من کلاس پنجم را تمام کردم و به طور رسمی کلاس ششمی شدم ( البته خودم هم هنوز تو شوک هستم) برای من حس عجیبی داره این کلاس ششم و البته ارشد مدرسه بودن.

عاشق اینم که درس هایی داشته باشی که کوچک تر ها ندونند مثلا معادله یا عدد صحیح .خلاصه اینکه یه جور بزرگ شدن رو کم کم حس می کنی و البته انگار هنوز بزرگ نشدی .

خبر بعدی اینکه امسال تابستون عاشق دوچرخه سواری شدم و این کلاس ششمی بودن باعث شد زیر نظر بزرگترها عصرها تو کوچه دوچرخه سواری کنم که واقعا عالیه و کلی خوش می گذره و هر روز هم دارم مهارت بیشتری پیدا می کنم . اگه یه روزی اسمم رو جزو قهرمان های دوچرخه سواری دیدید اصلا تعجب نکنید . خندونکخندونک

در آخر هم دارم فعلا به صورت خودآموز ایتالیایی می خونم تا یه استاد خوب پیدا کنم و زبان ایتالیایی رو هم به امید خدا یاد بگیرم .

تابستون تون خوش !!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پوریا
28 مرداد 94 19:51
دوچرخه سوار ششمی ایتالیایی بهت افتخار می کنم
خاله لیلا
28 مرداد 94 19:52
چه عجب داشتیم از ادامه وبلاگت ناامید می شدیم . موفق باشی پسر خوب
خاله فائزه
10 شهریور 94 20:04
مثل همیشه عالییییی
امیرمهدی سرآبادانی
10 دی 94 10:36
از خودم تعریف نمیکنما اما بنده می تونم بدون دست هم دوچرخه سواری کنم.!! یعنی این که دست هام رو ول کنم و فقط با رکاب زدن تعادل خودم رو حفظ کنم. خیلی حال میده!
پوریا
پاسخ