پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات پوریا

رهيارچى

1394/10/2 15:01
نویسنده : پوریا
703 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

امسال مانند سال هاى گذشته با يك برنامه و مسابقه براى مدرسه آماده كردم به نام رهيار چى . رهيار چى  سه قسمت دارد :چى بخونيم ، چى ببينيم و چى بازى كنيم . در هر قسمت هر ماه يك كتاب ، يك فيلم يا كارتون و يك بازى خوب معرفى مى شود  . حالا نقش بچه ها مدرسه ، همه ى بچه ها مى توانند با معرفى محصولاتى براى هر بخش در رهيار چى مشاركت كنند و بدون قرعه كشى جايزه دريافت كنند.  

در اولين ماه رهيار چى مشاركت بچه ها عالى بود و بيست و يك برنده داشتيم كه در ماه دوم رهيار چى از پيشنهادهاى خوب بچه ها هم استفاده شد . 

در ماه اول براى قسمت چى ببينيم كارتون Inside out , براى قسمت كتاب مدرسه پر ماجرا ، براى قسمت چى بازى كنيم هم بازى فكرى ميمون و آويزان معرفى شدند . 

نكته : سرم حسابى با زبان اسپانيايى و تست رياضى و بقيه درس ها شلوغ است و كم مى توانم پست بگذارم . 

          

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان پوریا
4 دی 94 11:38
پسرم بهت افتخار مي كنم و پسر خودمي
aylar
5 دی 94 21:40
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
امیرمهدی سرآبادانی
10 دی 94 10:30
سلام پوریا چه خبر؟ دارم به این نتیجه می رسم که دوباره وبلاگم رو راه بندازم. آخه قبلا خیلی مشتری نداشت. اما این بار با یه هدف دیگه می خام جلو برم. به این هدف که شاید تونستم یه کتاب رو از همین خاطره های روز هام چاپ کنم. جالبه نه؟ این بار نمی خام مثل قبل بی هدف وبلاگ رو بگذرونم آخه این قدر درس های توی راهنمایی زیادن که همچین چیزی امکان پذیر نیست. چیز های بیشتر رو توی وبلاگم خواهم نوشت
پوریا
پاسخ
سلام ما خوبيم از شما چه خبر ؟ موافقم اولين مشترى وبلاگ و كتابت هم خودم هستم
مهراد هستم یک پدر خییییلی خوب
19 بهمن 94 8:26
مهراد هستم یک پدر خییییلی خوب و یک همسر مهربان و یک پسر عالی به لطف خداوند متعال دارم و افتخار میکنم