پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

خاطرات سفر به شيراز 5(نوروز ٩١)

1391/3/17 17:34
نویسنده : پوریا
585 بازدید
اشتراک گذاری

آرامگاه سعدي خيلي شلوغ بود.صف بليط براي رفتن تو طولاني بود.من شب قبل در تخت جمشيد عكس ام تمام شد.پدر عزيزم برايم يك دوربين يكبار مصرف ديگر خريد.خيلي خوشحال شدم.بعد رفتيم تو ، قشنگ بود يعني باغ سعدي و آرامگاهش آدم را گول مي زند.رفتيم درون آرامگاه .يك قبر بود كه قبر سعدي شيرازي بود كه شاعر مهمي است.من هم كلي عكس گرفتم .راستي عيد شما مبارك.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ليلا
18 خرداد 91 0:29
خيلي عاليه ادامه بده
خاله فائزه
20 خرداد 91 17:10
عکس هایی که گرفتی خیلی زیبا بودن دفعه بعر رفتی منم همراه خودت ببر
ریحانه
21 خرداد 91 9:27
سلام پوریا جان . من ریحانه هستم . من کرج زندگی میکنم اما چند روزیه اومدم شیراز . با اینکه من خیلی از شما بزرگترم اما در این چند باری که اومدم شیراز به خوبی شما و با دقت شیراز و جاذبه هاش و بررسی نکردم . واقعا از وبلاگت لذت بردم . موفق باشی . معلومه واقعا باهوشی . آفرین
مامان علي خوشتيپ
23 خرداد 91 0:49
عكساي قشنگي گذاشتي.آفرين