پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

نتیجه مسابقات وبلاگ نویسی

1392/3/8 22:59
نویسنده : پوریا
584 بازدید
اشتراک گذاری

من که گفته بودم مسابقه وبلاگ دارم  بالاخره تموم شدو نتیجه اش هم اومد. من رتبه سوم را آوردم و دیپلم افتخار گرفتم

خداراشکر ولی دوست داشتم رتبه اول را بیاورم واگر می آوردم یکی از اون مجسمه های شیشه ای را می گرفتم  که علامت یا آرم مدرسه مون روی اون بود . ولی بازم شکر . که البته از کلاس پنجم به پایین هیچکس وبلاگ نداشت جز من. یعنی من با کلاس ششم مقایسه شده بودم و همین که سوم شدم  خوبه .

آدم باید به حق خودش قانع باشه .

 

 


 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله فائزه
7 خرداد 92 18:33
من همیشه بهت افتخار می کنم تو باهوش ترین و زرنگ ترین پسر دنیا هستی
مامان
10 خرداد 92 1:37
امیدوارم هر روز بهترو بهتربشی بهت افتخار می کنم
م.معماریان
12 تیر 92 13:51
بادا بادا مبارک باداااااااااااااااااااااااا
مامان علی خوشتیپ
18 تیر 92 0:10
مبارکههههههههه آفرین پسر باهوش انشاالله سری بعد رتبه اول میشی