پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

روز اول كلاس چهارم

1392/7/2 18:14
نویسنده : پوریا
240 بازدید
اشتراک گذاری

صبح اول مهر من بسيار ذوق زده بودم.چون بعد از چهار ماه دلم براي دوستانم تنگ شده بود . روز اول مهر از بخت خوب زنگ اول ورزش داشتيم و باعث شد يك پا درد ويژه بگيرم به خاطر جانفشاني در فوتبال . ما در كلاس چهارم دانش هستيم كلاس ما با پارسال تفاوت دارد . زنگ دوم فارسي داشتيم كه به من خيلي خوش گذشت . قران كه معركه بود مثل هميشه با معلم خوبش آقاي زمانپور كه همه ديگه مي شناسيد . روز اول تمام شد و من به خانه برگشتم . آنقدر براي مادرم از مدرسه گفتم كه مادرم خسته شد . از نظر من امسال درسهاي من جدي تر است . در كلاس چهارم ما براي هر درس يك معلم جداگانه داريم و اين براي ما تازگي دارد . آرزومند موفقيت براي همه ي دانش آموزان مخصوصا چهارمي ها

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان لیلا
3 مهر 92 12:57
سال تحصیلی جدید مبارکت باشه
خاله فائزه
14 مهر 92 20:58
کلاس چهارمی بهت تبریک می گم.امیدوارم امسال هم مثل پارسال جزء بهترین ها باشی
خاله فرشته
27 اردیبهشت 93 16:39
تو کلاس چهارمی؟ یه مطالبی میذاری که آدم فکر میکنه 12 یا 13 سالته زبان انگلیسی و فرانسه هم که بلد هستی..آفرین! منم یکم فرانسه بلدما یکمدر حد 5 یا 6 کلمه جمله های آسونم میتونم بسازم )