پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

کلاس فرانسه

1392/10/15 19:58
نویسنده : پوریا
282 بازدید
اشتراک گذاری

دکتر پیرهانی به والدین من گفت که پسر شما برای بورسیه کلاس فرانسه در مرکز آموزش زبان پیکانون پذیرفته شده است . بسیار ذوق داشتم که به این جلسه زبان فرانسه بروم .حس می کردم که اگر فرانسه را یاد بگیرم خیلی بزرگ می شوم و کمتر کسی هست که فرانسه بلد باشد اما خیلی ها انگلیسی بلد هستند .به اولین جلسه کلاس فرانسه رفتم و قتی آقای دکتر پیرهانی به من درس می داد آنقدر خوشحال بودم که قلبم تند تند می زد .راستی اگر شما هم فرانسه یاد بگیرید چه حسی پیدا می کنید ؟

je suis pooria razmara

من پوریا رزم آرا هستم

je parle le francais

من فرانسوی صحبت می کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان
9 اسفند 92 15:09
تو موفق ميشي پسرم
مامان ليلا
9 اسفند 92 15:10
به به چه پسر زرنگي
رهام
18 اسفند 92 15:31
آفرین. پوریا