پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

پنجمین جشنواره ی دستاوردهای رهیار

1392/12/6 19:34
نویسنده : پوریا
308 بازدید
اشتراک گذاری

امسال پنجمین جشنواره ی دستاوردهای رهیار در اردیبهت 93 برگزار می شود من قرار است در غرفه های ریاضی و داستان نویسی شرکت کنم و وبلاگم را هم در بخش مسابقه شرکت داده ام پارسال مقام سوم را کسب کردم و امیدوارم امسال وبلاگم اول بشود .احساس می کنم امسال وبلاگم قوی تر شده است و قدرت ارائه ی من هم از پارسال بهتر است . لطفا برایم دعا کنید و در نظر سنجی وبلاگم که در مورد وبلاگم است شرکت کنید.

متشکرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

❤خونه نمدی❤
9 اسفند 92 1:32
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم ❤خونه نمدی❤ رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی
مامان
9 اسفند 92 15:12
براي من تو اولي هميشه
خاله فائزه
15 فروردین 93 20:36
من دعا می کنم که امسال وبلاگت اول بشه
شهددهمایونی
29 فروردین 93 9:25
این شاالاه که اول بشی