پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

شهيدان

1393/10/7 17:36
نویسنده : پوریا
259 بازدید
اشتراک گذاری

هميشه   اين سوال برايم پيش مى آيد كه آيا شهيدان نمى ترسيدند كه  كشته شوند ؟ چرا براى ديگران خود را فدا كردند و جلوى گلوله هاى دشمن رفتند ؟ معلوم است كه آنان ترس نداشتند ، به نظر من آنان عاشق بودند .هربار كه فيلم هاى آنها را از تلويزيون مى بينم اين را حس مى كنم .فكر بد نكنيد  منظورم عشق زمينى نيست ،عشقى كهكشانى و خدايى است . كسى الكى شهيد نمى شود مگر اينكه عاشق واقعى باشد . عشق واقعى چيست ؟ عشقى است كه ارزش جان انسان را دارد ، چيز عجيبى است هم داشتنش و هم گفتنش . درك  آن سخت است اما شهيدان نشان دادند كه آدم ها مى توانند به آن برسند . 

خلاصه اينكه براى من شهدا معماهاى پيچيده اى هستند . هميشه فكر مى كنم اگر خداى ناكرده جنگى شود چند تا عاشق واقعى پيدا مى شود ؟؟؟؟ 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

فرناز خاله آرسن جون
7 دی 93 20:57
خاله جونی آرسن تو جشنواره شرکت کرده اگه رای بدین خوشحالمون میکنین.لطفا کد 71 رو به 1000891010 بفرستین.ممنون عزیزم
مامان پوریا
7 دی 93 22:11
دوستت دارم
مهنا سادات
15 دی 93 16:50
با سلام واحترام کوچه پروانه ها افتخار دارد تا از شما هم لینکی گرامی را برای بازدید از این کوچه رنگارنگ دعوت به عمل بیاورد. حضورتان شادی افزای محله مان خواهد بود. یاعلی
علی صادقی فرد دوستت
18 دی 93 17:42
متن هات خیلی قشنگه.موفق باشی دوست خوبم.
امیرمهدی سرآبادانی
2 بهمن 93 20:07
آه خیلی قشنگه.. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه راستی ادرسم عوض شد برو توآدرس قبلی ام می فهمی چی به چیه...
خاله فائزه
26 بهمن 93 18:50
خیلی زیبا نوشتی و باعث شدی به چیزای مهم تر از چی بپزم و چی کار کنم و کارام مونده و ... فکر کنم مرسی
طراحي پوستر فقط هزار تومان
4 اسفند 93 18:02
طراحي پوستر فقط هزار تومان سفارش طراحي پوستر عكس بده پوستر تحويل بگير هزينه طراحي براي هر عكس فقط هزار تومان مي باشد - با بيش از دويست نمونه كار - براي ديدن نمونه كارها به لينك زير مراجعه نماييد http://www.posterha.rozblog.com
امیر پارسا امینی
12 اسفند 93 18:20
متن هایی که نوشتی تو زندگیم به من /100 کمک میکنه میگی نه نگاه کن