پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات پوریا

نظرات (6)

مامان پوریا
29 دی 93 7:11
الهم صلی علی محمد و ال محمد
علی صادقی فرد دوستت
1 بهمن 93 14:42
من هم همین طور.خیلی پیامبررا دوست دارم.
ایمان صفات دوست کلاس چهارم
2 بهمن 93 18:36
پوریا دلم برایت تنگ شده وبلاگت خیلی زیباست
پوریا
پاسخ
دوست خوبم دل همه برايت تنگ شده به مدرسه سر بزن حتما
-----------------------------
15 بهمن 93 18:20
من یه وبلاگ تازه ساختم اگه بیای و لینکم کنی خیلی خوشحال می شم qolamereza.blogfa.com معصومه غلام رضائی (مهنا سادات)
طراحي پوستر فقط هزار تومان
4 اسفند 93 18:01
طراحي پوستر فقط هزار تومان سفارش طراحي پوستر عكس بده پوستر تحويل بگير هزينه طراحي براي هر عكس فقط هزار تومان مي باشد - با بيش از دويست نمونه كار - براي ديدن نمونه كارها به لينك زير مراجعه نماييد http://www.posterha.rozblog.com
امینی
12 اسفند 93 19:07
من عاشق محمدم(ص)