پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات پوریا

پايتخت كتاب ايران

1393/12/4 16:31
نویسنده : پوریا
255 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه دوم اسفند ماه در كتابخانه ملى برنامه اى براى انتخاب پايتخت كتاب ايران برگزار شد كه مسئولان كشور و مردم زيادى در آن شركت داشتند.يكى از قسمت هاى برنامه هم اجراى شاهنامه خوانى گروه سفيران صلح و دوستى بود كه من هم عضوآن هستم .اجرا خوب بود و مورد تشويق زياد حاضران قرار گرفت و بسيار جلب توجه كرد . پايتخت كتاب هم شهر اهواز انتخاب شد . عكس هاي مراسم و اجراى ما در سايت هاى مختلف گذاشته شده كه چند تا از آنها را در اين پست مى بينيد.

من در اول كه سالن پر شد كمى اضطراب داشتم اما به مرور بهتر شدم و تونستم اجرايم را خوب انجام دهم . آخر هم به ما بن كتاب و يك دفترچه حساب بانكى هديه دادند كه خيلى خوشحال شديم. درآخر فقط مى تونم بگم خيلى خوش گذشت .  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان پوریا
4 اسفند 93 16:39
يك شب عالى و تجربه خوب براى پوريا '
امینی
4 اسفند 93 16:50
خیلی خوب بود
پوریا
پاسخ
ممنون که نظر دادی دوست خوبم
طراحي پوستر فقط هزار تومان
4 اسفند 93 17:59
طراحي پوستر فقط هزار تومان سفارش طراحي پوستر عكس بده پوستر تحويل بگير هزينه طراحي براي هر عكس فقط هزار تومان مي باشد - با بيش از دويست نمونه كار - براي ديدن نمونه كارها به لينك زير مراجعه نماييد http://www.posterha.rozblog.com
کابوست
5 اسفند 93 22:33
بدک نیست
پوریا
پاسخ
منتظر نظر شما بودم
امینی
11 اسفند 93 16:52
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی عالی بود دوست من . من واقعا از سایت تو خوشم اومده اگه نمره ای بود من نمره ی 999999999999999999999999999 را میدادم راستی اینم که برای این که منو ببخشی اینم برای سایتت البته یک سوال دارم این که شما چه قدر وقت صرف این سایت کردی؟
پوریا
پاسخ
اسكوواش اسكوواش
امینی
12 اسفند 93 18:14
ببخشید پوریا ولی من از تو سوال پرسیدم بعدم این چه جوابی بود؟
پوریا
پاسخ
خاله فائزه
9 فروردین 94 9:48
خیلی خوش حال شدم ذوق کردم با دیدن عکس هات