پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

تولدم مبارک

1394/1/9 17:39
نویسنده : پوریا
447 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد من است . هربار که تولد آدم است و سن که بالا می رود ، احساس مسئولیت هم بیشتر میشود . الان من یازده ساله شدم و احساس مسئولیتم هم یازده ساله شده . منظورم از احساس مسئولیت احساسی است که با بزرگتر شدن متوجه آن می شوی . این احساس  مثل نگهداری از خواهر و یا برادر کوچکترتان است که البته من ندارم . غمگین یا مثلا خورد کردن میوه با چاقو بدون کمک بزرگترها یا اصلا یک موضوع بسیار مهم تر داشتن گوشی موبایل که هدیه اصلی مادر و پدرم در تولد امسال من است.خندونک 

یک احساس عجیب دیگر را تجربه کردم . وقتی شما چیزی ندارید و آن را در ذهن خودتاان خیلی بزرگ می کنید و بعد در یک غافلگیری آن را به دست می آورید و چند روزی از آن استفاده می کنید ، آن احساس عجیب به سراغتان می آید که می گوید آنقدرها هم جالب و همه نبود . چطور این همه مدت به آن فکر می کردم ؟

داستان گوشی موبایل هم برای من همینطور بود . نمی دانم علت این احساس چیس اما شاید با بزرگتر شدن آن را بفهمم و یا شاید هم این بخشی از زندگی همه ی انسان ها باشد،نمی دانم متنظر.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان پوریا
13 فروردین 94 15:46
تولدت مبارک پسرم امیدوارم همواره عمری مفید و سلامت و خوش داشته باشی
همیرا
12 اردیبهشت 94 11:39
تولدت مبارک!!!!!
پوریا
پاسخ
مرسی