پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات پوریا

سفرهای نوروزی 1394(قسمت دوم )

1394/1/6 7:57
نویسنده : پوریا
416 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت دوازده شب به بندر عباس رسیدیم و بعد از خوردن یک کباب حسابی به خانه عمویم رفتیم و از فردا گشت و گذارهایمان دربندر را از بازار ماهی فروشان شروع کردیم . یک نوع ماهی بسیار گران و خوشمزه به نام حلواسفید را خریدیم و همانجا کنار دریا سرخ کردیم و جای شما خالی خوردیم . دریا بسیار زیبا و آرام بود البته اگر از آلودگی های کنار و  ساحل دریا چشم پوشی کنیم . به نظر من بندرعباس شهر قشنگ و نسبتا باکلاسی بود و از آن خوشم آمد و به من خیلی خوش گذشت . در یکی از رستوران های بندر با دو توریست دانمارکی برخورد کردم که با آنها صحبت کردم و بسیار برایم جالب بود.آنها هم انسان های خونگرم و صمیمی بودند . البته نکته آخرش این است که آنها از انگلیسی من تعریف کردند که بسیار مرا خوشحال کرد . عکس های بندر و دوستا دانمارکی را در ژایان مطلب ببنید .

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ĸoѕαr
22 اردیبهشت 94 15:46
Upscale Dad to my blog ! Srbzn