پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات پوریا

کتاب های تن تن

1391/2/14 2:03
نویسنده : پوریا
1,524 بازدید
اشتراک گذاری

من امسال عاشق کتاب های تن تن شده ام و کاملا نصف کتاب هایش را خوانده ام البته از کتابخانه ی مدرسه کتاب ها را گرفتم .کتاب های تن تن هم هیجان دارد و هم خنده دار است چون که ناخدا هادوک و بقیه ی آدم هایی که در آن کتاب هستند بعضی اوقات حرف های جالب می زنند. کتاب های تن تن که تا الان خوانده ام : فرار از شوروی .سفر به آفریقا.جدال با تبهکاران .سیگارهای فرعون .نیلوفر آبی .گوش شکسته شده.جزیره ی سیاه.عصای سحر آمیز.راز کشتی اسب شاخدار.گنج راکهام سرخپوش .هفت گوی بلوری.زندانی های معبد خورشید.سرزمین طلای سیاه.ماجرای کلکولس.

10 جلد مانده است تا کل کتاب های تن تن را تمام کنم و من عاشق کتاب خواندن هستم و هیچ وقت هم از کتاب خواندن خسته نمی شوم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابامهراد
24 دی 90 13:39
تو فوق العاده ترین پسر دنیایی و منو به ذوق میاری
خاله فائزه
30 دی 90 12:26
من بهت افتخار مى كنم و هميشه آرزو مى كنم موفق ترين آدم تو دنيا باشى و هستى