پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

شنا

1391/6/4 17:21
نویسنده : پوریا
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

من در تابستان كلاس شنا رفتم . مربي ما اسمش اقاي نوري بود . سخت گيري او كنار به ما كرال سينه ياد داد . حالا سخت گيري اقا ، ما سه ساعت در عميق كرال مي رفتيم . اول ما با تخته شنا مي رفتيم و فقط با حركات پا . بعد باما يه كاري كرد. يك ساعت گفت كه بايد حركات دست رو انجام بديم .بعد بدون تخته شنا كرال مي رفتيم . من دوازده جلسه رفتم .بيست نفر بوديم كه من با ابوالفضل و محمد پارسا مي رفتم . اون ها دوستان صميمي من هستن . من نصيحت مي كنم كه شما هم بريد . استخر قصرنشاط . خيابان بهنام .بلوار اباذر

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان لیلا
4 شهریور 91 17:22
افرین
خاله فائزه
4 شهریور 91 19:26
یه روز با هم بریم استخر من شناتو ببینم قهرماااان
مهناسادات
11 شهریور 91 18:02
تابستون تموم شد آقا پوریا
امیرمهدی سرآبادانی
27 شهریور 92 20:37
خونه ات کجاست ،،آخه قصر نشاط نزدیک خانه ی ماست