پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات پوریا

مركز چند زبانه

1392/8/7 15:55
نویسنده : پوریا
260 بازدید
اشتراک گذاری

من در تابستان امسال به مركز چند زبانه كه در خيابان الوند قرار دارد مي روم مدير اين مركز آقاي پيرهاني ست كه بيست زبان زنده دنيا را بلد است من سه هفته است كه به آنجا مي روم اما كلمات زيادي بلد هستم كه مي توان با آنها جمله هاي زيادي بسازم به نظر من اين مركز بهترين مركز دنياست چون كه از لحاظ روحي هم با آدم كار مي كنن انگار هم جسمت ياد مى گيرد هم روحت . من مي خواهم وقتي انگليسي رو كامل ياد گرفتم زبان عربى را هم ياد بگيرم و بعد از اون هم زبان آلماني تا بعد....

به خودم مي گم كاش زودتر اين مركز را پيدا كرده بودم به شما هم توصيه مي كنم به اون مركز بريد آدرس ميدان آرژانتين خيابان الوند خيابان سي و پنجم پلاك 11

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ليلا
26 تیر 92 15:58
موفق باشي پسر گل
خاله فائزه
2 مرداد 92 18:09
اميدوارم زودِ زود با تلاش و پشت كارت به هدفت برسى و مطمئنم ميرسى
مهنا سادات
15 مرداد 92 17:19
سلام پوریا اگه می خوای با پروانه ی من به فضا بری به کوچه ام بیا
مهنّا سادات
16 مرداد 92 22:18
آپم
مهنّا سادات
14 شهریور 92 17:09
............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ..............................@