پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات پوریا

بهترين نعمت

1392/8/7 16:22
نویسنده : پوریا
837 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

از نظر من بزرگترين نعمت خدا، قران است . وقتى قران بخوانى فكرت ارام است ما بايد از قران در مسائل زندگى استفاده كنيم . خدا اين همه نعمت داده است كه بهترين خلقش در آسايش باشد ولى مردمى هستند كه هر روز با شكم گرسنه مى خوابند براى مثال فلسطينى ها . حيوانات يكى از هزاران نعمت خدا هستند . بعضى از آن ها گياه خوارند و بعضي ها گوشت خوار . حيوانات هم براى ما مفيد هستند براى مثال گربه موش مى خورد اين يعنى يك چيز مفيد يعنى گربه موش ها را كم مى كند . گياهان و طبيعت يك نعمت ديگر خدا هستند . اين ها هم براي مفيدند . درخت هواى آلوده را مى گيرد و هواى تميز مى دهد ولى كسانى وجود دارند كه اين نعمت مفيد را ازبين مى برند . پدر و مادر هم يك نعمت خدا هستند . خدا آنها را آفريده تا كودكان را پرورش دهند پس پدر و مادر ما را تربيت مى كنند . باران يكى ديگر از نعمت هاي خداست . خدا مهربانم هر موقع مى بيند كه هوا آلوده است به باران فرمان مى دهد تا ببارد . وقتى باران مى آيد هوا خوش بو و قشنگ است . من گفتم و بازهم مى گويم : خدا اين همه نعمت داده كه بهترين خلقش در آسايش زندگى كند .

 

نويسنده : پوريا رزم آرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ليلا
4 آبان 92 13:42
انشاي قشنگي بود آفرين
خاله فائزه
17 آبان 92 14:29
متنی که نوشتی خیلی زیباست و باعث شد من به نوشته هات کلی فکر کنم . . . مرسی
علي قيسي
20 مرداد 93 17:52
واقعاخیلی خیلی زیباوخواندنی بود