پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات پوریا

شوراى دانش آموزى

1392/9/10 8:43
نویسنده : پوریا
330 بازدید
اشتراک گذاری

وقتى كه يك شنبه رسيد و همه ي بچه ها آماده انتخابات بودند و همه ى كانديداها تبليغات خود را كرده بودند راى دادن كار لذت بخشى بود .امسال من هم كانديد بودم . دو روز بعد يعنى سه شنبه وقت اعلام نتايج بود . صبح كه به مدرسه رسيدم معاون مدرسه در حال اعلام نتايج شوراي دانش آموزى بود و ناگهان در حالى كه هيجان زيادى داشتم اسم خود را شنيدم و بسيار خوشحال شدم و من هم امسال عضو شوراى دانش آموزى مدرسه هستم . اين نتيجه ى زحمات همه ى دوستانم آقايان سهيل محسنى نسب ( مدير برنامه ) ، محمدرضا دميرچى ( مدير اجرايى ) , مانى رمضان زاده و متين رفعتيان ( اجراى تبليغات ) است و البته خودم كه ديگر نياز به تعريف ندارد . قرار است اولين جلسه شورا شنبه برگزار شود سعى مى كنم گزارش آن را در اين وبلاگ بنويسم . از همه ى كسانى كه به من راى دادند يا كمكم كردند تشكر مى كنم . در پايين پست نمونه اى از تبليغاتم را گذاشته ام لطفا براى بهتر شدن كار شورا نظر بدهيد .

 

 


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان پوریا
8 آبان 92 14:20
پسرم بهت افتخار می کنم
مامان لیلا
8 آبان 92 14:20
به به آفرین آقای نماینده
خاله فائزه
9 آبان 92 22:33
میدونستم رای میاری . چون تو بهترین و زرنگ ترین دانش آموزی
مهنّا سادات
20 آبان 92 16:16
سلام محرم تسلیت باد مدّت هااااااااااااست نیومدم ولی شما برادری کن وسری به ما بزن
علي قيسي
20 مرداد 93 17:51
آفرین به توپوریا دوست عزیز