پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

جلسه ی شورای مدرسه رهیار و انجمن خانه و مدرسه

1392/11/2 18:39
نویسنده : پوریا
237 بازدید
اشتراک گذاری

روز جلسه خیلی زود به مدرسه رسیدم ولی متاسفانه جلسه با یک ساعت تاخیر شروع شد و لی مشکلی نبود چون به کلاس نمی رفتیم .بعد جلسه شروع شد ما که تمام زنگ تفریح های دیروز را داشتیم تمرین می کردیم که چطوری خود را معرفی و اهداف مان را ارائه کنیم . بسیار آماده ی معرفی خود بودیم .فکر کنم من فعال ترین عضو شورا بودم ( با چهارهدف انجام شده ) بعد انجمن خانه و مدرسه خود را معرفی کردند و درباره ی مشکلات مدرسه با هم گفتگو کردیم .

در آخرین لحظات جوایز خیلی خوبی از طرف انجمن خانه و مدرسه به ما داده شد . جایزه شامل تقویم من که خیلی دوست داشتم آن را داشته باشم و 15% کارت تخفیف شهر کتاب بود. بعد به سر کلاس رفتیم . پز دادن را دوست ندارم اما خود بچه ها گفتند خوش بحالت ما از این جور چیزها نداریم .من گفتم می خوایید برش دارید ؟؟!!!! ولی دوستانم تعارفم را نفهمیدند و کلی خندیدند. بعضی موضوع ها درمدرسه خیلی خنده دار هستند ولی جای دیگر خیلی بی نمک هستند .قبول دارید؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان
9 اسفند 92 15:11
مباركه مباركه