پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

زبان دوم

1392/11/15 13:32
نویسنده : پوریا
274 بازدید
اشتراک گذاری

دکتر پیرهانی (استاد زبانم) می گوید: آموزش زبان انگلیسی من تا عید تمام می شود . از تابستان 92 تا الان خیلی در زبان پیشرفت داشتم .

خدارو شکر !!! اگر خدا نبود هیچ کاره بودم . مادر و پدرم خیلی خیلی به من کمک کردند یعنی هرچقدر بگویم بازم کم است .مادر و پدرم از من حمایت می کنند . خدارو شکر چون خدا به من این زندگی . این پدر و مادر مهربان را داده است و چون به من مغز و بدن سام داده است. دکتر پیرهانی من را با دنیای جدیدی آشنا کرد و زحمات بسیار برایم کشید از او هم ممنونم

بگذریم .....

من الان می توانم به زبان انگلیسی کتاب بخوانم داستان های اسکار وایلد را تمام و رمان هری پاتر را شروع کردم که به زبان انگلیسی است و متن سنگینی دارد . تا چشم به هم بزنم عید می رسد و انگلیسی هم تمام می شود.

خدایا شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان
9 اسفند 92 15:11
تاييد مي كنم خيلي كتابش سخته
خاله فائزه
15 فروردین 93 20:37
من همیشه بهت افتخار می کنم