پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

خاطره اي از عيد

1393/1/20 15:56
نویسنده : پوریا
271 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از همه چيز سال نو همگى مبارك و همينطور تولد خودم هم مبارك . امسال عيد خوش گذشت و بهترين خاطره ام در عيد گشت و گذار در كاخ موزه سعد آباد بود . ما به ديدن يكى از كاخ ها رفتيم كه بيشتر بخش هاى آن را بسته بودند و خيلى هم شلوغ بود و زياد هم تميز نبود . بعد به ديدن نمايشگاه نقاشى استاد فرشچيان رفتيم كه بسيار زيبا بود و فوق العاده . من سوالات زيادى در مورد نقاشى ها برايم پيش آمد كه جواب بعضي ها را گرفتم و بعضى ها را نه !!!!

در كاخ سعدآباد با دو نفر توريست خارجى روبرو شدم و رفتم با آنها صحبت كردم . هردو اهل فرانسه بودند و در آلمان زندگى مى كردند و بسيار برايم تجربه جالبى بود كه توانستم از زبان انگليسى و فرانسه اى كه ياد گرفته ام استفاده كنم.

در پايين عكس يكى از نقاشى هاى استاد فرشچيان و عكسى كه با رافائل و جيمى انداختم را ( با اجازه خودشان ) گذاشته ام . اميدوارم براى همه بهترين سال باشد .

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان
20 فروردین 93 15:57
عالی بودو تولدت بازم مبارک
امیرمهدی سرآبادانی
23 فروردین 93 18:57
کاشکی منم اونجا بودم تا با یک نفر که واقعا خارجی هست حرف می زدم .
خاله فائزه
18 اردیبهشت 93 15:53
همیشه بهت افتخار می کنم