پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

ای بابا!

1393/2/5 14:06
نویسنده : پوریا
284 بازدید
اشتراک گذاری

همان طور که گفته بودم جشنواره وبلاگ برگزار شد و متاسفانه وبلاگ من انتخاب نشد و  به علت کمبود وقت فقط دو وبلاگ از مدرسه انتخاب شد .مطمئنم حقم بود .اولش خیلی ناراحت شدم ولی فهمیدم دنیا ارزش این حرفها را ندارد و باید از بقیه اتفاقات زندگی لذت ببرم .

از همه ی دوستانم و کسانی که از وبلاگم حمایت کردند و در نظر سنجی شرکت کردند تشکر می کنم .

شکست ها پله های نردبان موفقیت هستند کسی که از اولین شکست مایوس شود لیاقت توفیق ندارد . امام علی ( ع)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان
15 اردیبهشت 93 16:42
دوستت دارم
امیرمهدی سرآبادانی
17 اردیبهشت 93 16:40
خیلی قشنگ بود آفرین انشالله همیشه سلامت باشی. دوستت دارم خیلی بچه ی خوب خ
خاله فائزه
18 اردیبهشت 93 15:48
امیدوارم سال دیگه وبلاگت اول بشه
مارال
19 اردیبهشت 93 12:02
عزیز دلم " بیرون ز تو نیست هرچه در عالم هست در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی" همیشه برای من برنده ای و باعث افتخار . آفرین من به تو که دل به دل نوشته ها و دل نوشته هات دادی، بزرگ مرد کوچک نویسنده من. دنیا دنیا دوستت دارم...
اميد
28 اردیبهشت 93 15:45
‎ سلام.وبلاگ خيلي خوبي داري آفرين. احتمالا تا حالا شده يه تصويري رو تو وبلاگت گذاشتي و بعد از مدتي ديدي اون تصوير پريده و ديگه نيست. اگه ميخواي اين اتفاق ديگه برات نيفته از اين به بعد ميتوني با خيال راحت عكس ها رو تو سايت زير آپلود كني و براي هميشه داشته باشيشون.به دوستاتم اطلاع بده تا اگه اونا هم چنين مشكلي داشتن رفع بشه.ممنون www.u4m.ir