پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

کلاس چهارم تموم شد

1393/3/1 19:14
نویسنده : پوریا
255 بازدید
اشتراک گذاری

همه فکر می کنند که وقتی مدرسه تمام می شود می توانند هرکاری که دلشان می خواهد انجام دهند اما آنها اشتباه می کنند چون  پیک تابستانه و انواع و اقسام کلاس های تابستانه سریع پیدایشان می شود.البته اگراینها نباشند هی باید بگوییم : من چی کار کنم ؟ حوصله ام سر رفت ...

راستش را بخواهید  امسال خیلی زود گذشت و از تموم شدن آن خوشم نیامد . 12 خرداد قرار است کارنمای ما را بدهند هر سال فکر می کنم نمره هایم نیازمند به تلاش باشد و خوب نباشد اما هرسال وقتی کارنما را می گیرم خیالم راحت می شود اما برای امسال  مطمئن هستم  که نمره های خیلی خوبی در انتظارم هست امسال از تمام سال ها بیشتر تلاش کردم چون درس ها سنگین شده بود

یک سوال :

آیا شما هم از تعطیل شدن مدرسه تان خوش حال می شوید یا ناراحت ؟ شاید هم برایتان فرقی نکند؟


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان
10 خرداد 93 19:44
به خونه خوش برگشتی من که همیشه ناراحت بودم مدرسه تعطیل می شد
مامان لیلا
10 خرداد 93 19:45
سلام من کلی خوشحال می شدم تعطیل می شدیم هورااااا
امیرمهدی سرآبادانی
14 خرداد 93 10:49
من:خوسحال چون مدرسه ها تموم می شه و راحت می شویم.ناراحت چون دلم برای بچه ها و بعضی از معلما(آقای زمانپور تنگ می شه) مخصوصا حالا که دیگه مدرسمو عوض کردم