پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

جام جهانى 2014 برزيل

1393/3/7 16:07
نویسنده : پوریا
293 بازدید
اشتراک گذاری

 

ديگه چيزى به شروع جام جهانى ٢٠١٤ نمانده و من بسيار هيجان زده هستم من  دفترچه  اى آماده كردم كه برنامه تمام بازي ها با پرچم هاى كشورها را در آن درست كرده ام و تمام اتفاقات جام جهانى فوتبال را در آن مى نويسم در ضمن مسابقه اى هم درست كرده ام كه حدس تمام افراد فاميل را در مورد نتايج هر مسابقه مى پرسم و به حدس هاى درست امتياز مى دهم و در آخر مسابقات برنده را اعلام مي كنم كه البته جايزه هم دارد !!!! شما هم در قسمت نظرات اين وبلاگ مى توانيد در مورد بازى ها حدس بزنيد و در مسابقه ى ما شركت كنيد . 

در اين جام جهانى من طرفدار تيم ملى برزيل هستم البته اميدوارم ايران هم بازي هاى خوبى انجام دهد من اميدوارم ايران بتواند از گروه خود صعود كندالبته حريفان از ما قويتر هستند اما فوتبال است ديگر !!!!

براي تيم ملى فوتبال ايران آرزوى موفقيت مى كنم  .

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان
17 خرداد 93 16:49