پوریاپوریا، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پوریا

تمام شدن كلاس انگليسى

1393/6/8 14:43
نویسنده : پوریا
732 بازدید
اشتراک گذاری

 

كلاس انگليسى من تمام شد . دست و جيغ و هورا . الان در حال مرور (review) هستم . زبان من حدود ١٣ ماه طول كشيد و چيز هايى كه در اين مدت در مورد آموزش زبان فهميدم اين است كه دو نكته مهم براى آموزش زبان وجود دارد اول انگيزه و بعد تمرين است بعد از يادگيرى هم مهم مرور است . انگيزه خيلى مهم است شايد تمرين سخت باشد اما انگيزه مي تواند مارا كمك كند اميدوارم يك روز خبر تموم شدن زبان فرانسه را در اينجا بنويسم 

Learning a foreign language needs two things : motivation and practice . If

you have motivation and also practice , you are ready to learn languages then you need just review so we need three things: motivation,practice and review.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان پوریا
8 شهریور 93 14:58
افرين صد افرين خدا قوت به هردومون
مامان ليلا
8 شهریور 93 15:00
بعد از زبان فرانسه چه زبانى قراره ياد بگيري ؟ چقدر تو فعالى پسر
خاله فائزه
8 شهریور 93 16:23
تبریک میگم و امیدوارم همیشه و همیشه موفق باشی
محیاسادات
8 شهریور 93 17:05
سلام دوست عزیز اگه دلت برای مدرسه تنگ شده بیا من چند تا سوال کوچولو موچولو دارم می شه بیای جواب بدی.
مهنا سادات
9 شهریور 93 16:20
با عرض سلام و تبریک دهه ی کرامت استاد ما به یه سری از راه های ثواب جمع کردن میگه ثواب های مفت و مجانی . اگه دوست دارید بدونید ثواب های مفت و مجانی چه جور ثواب هایی هستند به کوچه ی پروانه ها تشریف بیاورید.
علی صادقی فرد دوستت
18 دی 93 17:49
حق با توست.انگیزه بسیارمهم است.